کراس اور تازه ایران خودرو که سال جاری عرضه می گردد، عکس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، گجت نیوز نوشت: معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو گفت کراس اوور نو ایران خودرو K125 یا همان ریرا زمستان سال جاری روانه بازار خواهد شد.

کراس اور تازه ایران خودرو که سال جاری عرضه می گردد، عکس

مهدی رادمنش، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو با اعلام این که کراس اوور ایران خودرو K125 از آپشن های روز جهان بهره می برد و توانسته تمام استانداردهای 85گانه را پاس کند، گفت این خودرو زمستان سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات کراس اوور تازه ایران خودرو K125

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو در ادامه از امکانات ریرا به ایزوفیکس صندلی کودک، سیستم پایش فشار باد تایر، سامانه کنترل کشش، کیسه هوای جانبی و پرده ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو و دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی اشاره نمود.

رادمنش تاکید نمود طبق برنامه ریزی های اجرا شده، از مرداد 1402 تمام محصولات این خودروساز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI مجهز خواهند شد. بعلاوه به تمام محصولات، امکان حفاظت از عابر پیاده را نیز اضافه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است ریرا در مدل پایه به یک موتور 1.6 لیتری TU5 پلاس مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد.

مدل فول آپشن این خودرو نیز قرار است با موتور 1.65 لیتری EF7 پلاس توربوشارژ روانه بازار گردد که می تواند قدرتی برابر با 168 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر را به فراوری برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ دیدنی ها مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "کراس اور تازه ایران خودرو که سال جاری عرضه می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اور تازه ایران خودرو که سال جاری عرضه می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید