جدیدترین مدل مرسدس بنز هم قیمت یک خودروی 10 ساله در بازار ایران! ، عکس

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مرسدس بنز AMG CLA45 S Edition 1 با فراوری تنها 25 دستگاه معرفی گردید. این مدل دارای بعضی ویژگی های منحصر به فرد بوده و اواخر سال جاری به نمایندگی های مرسدس بنز عرضه می گردد.

جدیدترین مدل مرسدس بنز هم قیمت یک خودروی 10 ساله در بازار ایران! ، عکس

امیرمسعود عابدین: قیمت این مدل خاص و فراوری محدود 82435 دلار (معادل 5 میلیارد و 220 میلیون تومان) اعلام شده است. جالب است بدانید که مرسدس بنز C کلاس 2014 با کارکرد نسبتا کم، بیش از 5 میلیارد تومان در بازار ایران قیمت دارد!

ادیشن 1 استاندارد با پکیج آیرودینامیک AMG عرضه می گردد. این پکیج یک اسپلیتر بزرگ در جلو، اسپویلر در عقب و یک دیفیوزر عقب بزرگتر را در میان سایر موارد اضافه می نماید. در نسخه انحصاری ادیشن 1، خطوط نارنجی رنگی را خواهید دید که در لبه های قسمت پایینی جلو و عقب، دریچه های ورودی هوا، آینه ها و پنل های جانبی وجود دارند.

با ورود به کابین خودرو، پکیج صندلی پرفورمنس AMG را می بینید که به صورت استاندارد نصب شده و خطوط و دوخت نارنجی رنگ را به ترکیب اضافه می نماید. دوخت های نارنجی بیشتری روی داشبورد، مارک CLA45 S روی پشت سری ها و نورپردازی داخلی ویژه وجود دارد.

این نسخه یک پکیج کاملاً ظاهری است، اما با توجه به اینکه پیشرانه استاندارد بسیار قدرتمند بوده، همچنان مجذوب کننده است. CLA45 S از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ AMG استفاده می نماید که 416 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. هر چهار چرخ به وسیله یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه می چرخد و زمانی که شرایط مناسب باشد، شتاب صفر تا صد را در 4.0 ثانیه انجام می دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ دیدنی ها مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "جدیدترین مدل مرسدس بنز هم قیمت یک خودروی 10 ساله در بازار ایران! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل مرسدس بنز هم قیمت یک خودروی 10 ساله در بازار ایران! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید