طرفداران اجازه ندهند افرادی خارج از باشگاه تراکتور را به حاشیه بکشانند

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کنار گذاشتن چند بازیکن صحت نداشته و حرف بی پایه و اساس است و از طرفداران می خواهم اجازه ندهند افرادی خارج از باشگاه تراکتور را به حاشیه بکشانند.

طرفداران اجازه ندهند افرادی خارج از باشگاه تراکتور را به حاشیه بکشانند

فیروز کریمی، سه شنبه شب، 11 آبان ماه، در گفت وگو با وبلاگ دیدنی ها در مورد آخرین شرایط تیم تراکتور اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و تمریناتمان را پیگیری می کنیم و حتی بازیکنان مصدوم نیز به تمرینات اضافه شده اند.

وی در مورد مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کنار گذاشته شدن چند بازیکن، بیان نمود: حرف هایی در مورد هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سعید واسعی در فضای مجازی نوشته شده، که بنده تمامی آن ها را تکذیب می کنم.

وی گفت: هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سعید واسعی سه بازیکن خوب ما هستند. بازی های فراموش نشدنی هادی محمدی را هیچ گاه از یاد نخواهیم برد. او در مقاطعی از فصل مصدومیت داشت، اما زمانی که مصدوم نبود، جزو برترین ها بود.

کریمی اضافه نمود: شاهین ثاقبی از زمانی که به جمع ما اضافه شده، به یک مهره ثابت و بی بدیل تبدیل شده است و به همین علت همیشه از او استفاده می کنیم. ثاقبی در مقابل استقلال زمانی که مصدوم شد، خودم درخواست کردم که ادامه بدهد؛ اما به مصدومیت و خونریزی پایش در برخورد با روزبه چشمی اشاره نمود. او یکی از زحمت کش ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ماست.

وی با بیان اینکه سعید واسعی کمی گرفتاری خانوادگی دارد، اضافه نمود: او به همین علت تمرکز کافی را ندارد. کیفیت سعید واسعی را همه در بازی های آسیایی دیده اند. این بازیکن در اواخر لیگ گذشته بازیکن فیکس بوده و گلزنی هم کرد.

وی تاکید نمود: وقتی می گویم طرفداران مطلع باشند و اجازه ندهند افرادی از بیرون، تیم شان را به حاشیه بکشد. منظورم دقیقا همین اتفاقات اخیر در آستانه بازی با پیکان است.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بنده حرف هایم را به وسیله رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهم کرد و از طرفداران می خواهم اجازه ندهند که دل بازیکنان ما با این حرف ها بشکند؛ من به شدت چنین شایعات را تکذیب نموده و به طرفداران می گویم که ما به برترین شکل از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد. بنده فوتبال این بازیکنان را قبول دارم و شاید آنان را در آینده در لباس تیم ملی هم ببینیم.

وی در مورد آخرین شرایط مصدومیت عباس زاده، گفت: این بازیکن همچنان از ناحیه کشاله مصدوم بوده و به بازی با پیکان هم نمی رسد. بعد از بازی با پیکان تعطیلات شروع می گردد و در این برهه عباس زاده را به جمع مان اضافه می کنیم.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها،کریمی در سرانجام در مورد بازی با پیکان، شرح داد: برای پیکان توفیق اجباری شد که بازی هفته سوم آنان تعلیق گردد. این تیم استراحت بیشتر، استرس کمتر و آسیب دیدگی کمتر نسبت به ما دارد. آنان سه بازی از تراکتور دیدند و بهتر می توانند ما را بررسی نمایند؛ البته علتی برای بهانه نداریم و با تمام قوا برای انجام بازی زیبا و تماشاگرپسند به میدان خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرفداران اجازه ندهند افرادی خارج از باشگاه تراکتور را به حاشیه بکشانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران اجازه ندهند افرادی خارج از باشگاه تراکتور را به حاشیه بکشانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید