سرمربی تراکتور: می خواهیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را اعلام کرد.

سرمربی تراکتور: می خواهیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم

وبلاگ دیدنی ها - زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: طبق جدول رده بندی، پرسپولیس مدعی این مسابقه است. تیم تراکتور در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشته و کوشش می کنیم شرایط به حالت بهتری بازگردد. روی تیم کار می کنیم و هر مسابقه حالت خاص خودش را دارد.

وی اضافه کرد: فردا دنبال خوب بازی کردن در تهران هستیم و می خواهیم امتیاز بگیریم تا تیم از شرایط هفته های اخیر خود بیرون بیاید.

سرمربی تراکتور درباره آخرین شرایط محمدرضا اخباری گفت: وی در هفته گذشته با ما تمرین کرد شرایطش به نسبت بد نیست، اما باید با اخباری صحبت کنم تا آمادگی روحی و روانی اش را هم ببینم. اگر آمادگی داشته باشد به احتمال زیاد بازی خواهد نمود. هرچند به علت تجربه اش و اینکه یکی از بزرگتر های تراکتور است حضورش در زمین می تواند خیلی مثمر ثمر باشد. منتظریم ببینیم فردا چه شرایطی پیش می آید.

سولدو دربارع اینکه ظاهراً باشگاه تراکتور به این مربی به بازی فردا مقابل پرسپولیس اولتیماتوم داده است، گفت: (در این لحظه مدیر رسانه تراکتور خاطرنشان کرد اولتیماتومی برای سولدو در کار نبوده است) زمانی شرایط تراکتور را دیدم و به این تیم آمدم با مدیریت باشگاه صحبت کردم و گفتم این تیم سال جاری شرایط خیلی سختی خواهد داشت. وقتی شرایط بازیکنان را در چند روز اول حضورم دیدم و از آن ها شناخت پیدا کردم فهمیدم تراکتور فصل را خوب آغاز ننموده است. این تیم تغییرات زیادی در سرمربی داشته و خودتان می دانید بازیکنان ارزشمند زیادی را از دست داده است.

سرمربی تراکتور گفت: در کل سازمان تراکتور به هم ریخته و از من خواستند تمام کوششم را به کار بگیریم تا تیم را به ثبات بهتری برسانم، هرچند در ملاقات های اخیر نتایج خوبی نداشته ایم، اما مسائل بیش از حد بوده است. به مدیران باشگاه گفتم فصل خیلی سختی در انتظار تراکتور است. ضمناً این تیم باید تقویت گردد که امیدواریم در نیم فصل این کار انجام گردد. یکی از مسائل ما مصدومیت بعضی نفرات اصلی تراکتور است که نتوانستند به بازی ها برسند. مشکل دیگری که البته برای همه تیم ها وجود دارد این است که باید هر 4-5 روز بازی کنیم. شرایط آب و هوایی تبریز هم کار را برای ما خیلی سخت نموده است، اما کوشش می کنیم تراکتور را از این شرایط دربیاوریم.

سولدو درباره اینکه آیا تیمش مقابل پرسپولیس برای برد بازی می نماید یا به فکر مساوی خواهد بود، گفت: مسلماً فردا تراکتور بازی خوبی انجام می دهد. تراکتور تیم خیلی خوبی با تماشاگران زیاد است، نیرویی که پشت این تیم است یار دوازدهم تراکتور محسوب می گردد و امیدوارم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم. خیلی سخت است پیش بینی کنم ملاقات فردا به چه نحوی خواهد شد، اما نیامده ایم که بگوییم این مسابقه را از دست می دهیم دنبال کسب امتیاز در تهران هستیم و بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.

او درباره برنامه هایش برای تقویت تراکتور در نیم فصل گفت: همه شما وبلاگ دیدنی ها، کارشناس فوتبال هستید و می دانید اکنون زمانی است که بازیکن خوب به سختی پیدا می گردد. در این مدت من و همکارانم به همراه باشگاه خیلی کوشش کردیم تا بازیکنان خوبی پیدا کنیم. این نفرات تحت قرارداد بازیکنان خودشان هستند و افرادی هم که بیرون هستند یا آسیب دیده هستند یا مسائلی دارند که 6-7 ماه است با تیمی تمرین ننموده اند. این شرایط برای بازیکنان خارجی هم وجود دارد از روزی که آمده ام سعی کردم بازیکنانی به تیم اضافه گردد و امیدوارم این اتفاقات در جابجایی رقم بخورد.

سولدو درباره اینکه فکر می نماید تیمش چند هفته احتیاج دارد تا از بحران خارج گردد، گفت: شاید یکی از مسائل ما همین تغییرات بیش از حدی بوده که باعث شده تراکتور شکل و ثبات خوبی نگیرد. تمام کوششم را می کنم، اما قولی نمی دهم. به باشگاه هم گفته ام کار درستی نیست که قول بدهم. با این حال تراکتور در شرایطی است که اگر در نیم فصل تقویت هم بگردد نمی تواند به روز های خیلی خوش خود برسد. باید این فصل سخت را پشت سر گذاشت. به وجود آوردن تیم کار یک شبه نیست و به زمان طولانی احتیاج داریم تا با تراکتور کار گردد و این تیم شکل بگیرد. حتی با تقویت این تیم فقط شرایط مقداری بهتر می گردد، اما انتظار ندارم تیم من با همین تغییرات به روز های خوب بازگردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرمربی تراکتور: می خواهیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تراکتور: می خواهیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید