ساخت سرویس بهداشتی الکترونیکی برای گردشگران خارجی ، حذف ویزا روسیه در روزهای آینده

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از لغو رواید روسیه با ایران در روزهای آینده اطلاع داد.

ساخت سرویس بهداشتی الکترونیکی برای گردشگران خارجی ، حذف ویزا روسیه در روزهای آینده

وبلاگ دیدنی ها - خشایار نیکزادفر یازدهم آذر ماه در نشست خبری تشریح عملکرد 6 ماهه و اعلان برنامه های آینده شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از پیگیری لغو ویزا روسیه برای مردم ایران اطلاع داد و گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهانگردی بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده درآمدی که از این محل ایجاد می گردد را در روسیه صرف تبلیغات گردشگری ایران در روسیه خواهد نمود.

وی درباره چگونگی تبلیغات گردشگری ایران در روسیه گفت: تبلیغات ایران برای عموم مردم روسیه است و محدود به طیف خاصی نیست. بااین حال با توجه به علاقه مندی روس ها به اسکی و کوهنوردی به دنبال تبلیغ ظرفیت های گردشگری ایران در این دو حوزه هستیم.

نیکزاد به یکی از مأموریت های قدیمی شرکت متبوع خود اشاره نمود و گفت: موضوع احداث سرویس های بهداشتی بین راهی یکی از موضوعاتی بود که از سال 86 بر عهده این شرکت نهاده شد که در اجرا با مشکلاتی برخورد کرد، اما توانستیم در چند ماه گذشته این موضوع را پیگیری کنیم و به نتایج خوبی نیز رسیده ایم. در حال حاضر موضوع احداث بیش از 500 چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار این شرکت نهاده شده است.

این مقام مسئول در مورد احداث سرویس های بهداشتی و تعداد دقیق آن ها گفت: مصوبه ای که در گذشته به ما ابلاغ شده، ساخت هزار چشمه سرویس بهداشتی است که احداث بیش از 550 چشمه را در دست اقدام داریم. البته بعضی از آن ها بنا به دلایلی از جمله موضوع زمین با مشکلاتی روبه رو شده و احداث بیش از 400 چشمه سرویس بهداشتی نهایی شده است.

نیکزاد از پیشنهاد ایجاد سرویس بهداشتی الکترونیک اطلاع داد و گفت: با مدیر پایگاه های میراث جهانی صحبت نموده و پیشنهاد شده سرویس بهداشتی با تکنولوژی روز جهان برای توریست های خارجی در باغ فین کاشان ایجاد گردد. این نمونه منحصر به فردی خواهد بود که توریست با سکه های دلار یا یور می تواند از آن استفاده کند.

وی یکی دیگر از ماموریت های این شرکت را تأمین سازوکار ارائه بلیت الکترونیکی دانست و گفت: بلیت الکترونیکی در 75 مجموعه تاریخی و موزه ای تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرایی شده است و امیدواریم تا انتها سال به 80 کاخ موزه برسد.

نیکزاد همچنین به موضوع خانه مسافرها اشاره نمود و گفت: یکی از رسالت های ما ساماندهی خانه مسافر است. این موضوع را به صورت برنامه ریزی انجام داده و در حال حاضر یک سامانه در این خصوص تهیه شده است.

نیکزاد به ساماندهی خانه مسافرها اشاره نمود و گفت: سامانه ای که طراحی شده برای ساماندهی خانه مسافرها است نَه رزرو آن ها. البته سامانه ای را در مورد رزرو خانه مسافر نیز در دست طراحی و اقدام داریم.

نیکزاد درباره املاک در اختیار این شرکت نیز گفت: لیست دقیقی از دارایی هایمان موجود نیست ولی برای 68 ملک وکالت نامه گرفته شده که از این تعداد 52 ملک در اختیار ارگان های نظامی هستند.

وی درباره سرنوشت مهمانسراهای ایرانگردی و جهانگردی نیز شرح داد: 137 واحد بابت بدهی به سازمان تامین اجتماعی فروخته شده، باقی همان 68 واحدی است که پروتکل آن به این شرکت وکالت داده شده است.

منبع: چمدان

به "ساخت سرویس بهداشتی الکترونیکی برای گردشگران خارجی ، حذف ویزا روسیه در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سرویس بهداشتی الکترونیکی برای گردشگران خارجی ، حذف ویزا روسیه در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید