رفتار لاتی سحر قریشی با لباس منشوری اش

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران؛ استایل متفاوت سحر قریشی بازیگر زن جنجالی در حال مدلینگ و حرف زدن با تلفن را در این ویدیو ببینید سحر در این فیلم رفتاری لاتی دارد و نوع حرف زدنش با نئبایل و حرکات دستش طوری است که بعضی از کاربران آن را زنانه ندانسته اند!

رفتار لاتی سحر قریشی با لباس منشوری اش

سحر قریشی تا به امروز در ژانرهای متفاوتی به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی هنرمندی پرحاشیه است. سحر قریشی متولد ششم دی 1366 در تهران اسـت. سحر قریشی فیلم منشوری جدیدی را از خودش منتشر کرد. سحر قریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، ویدیو جالب و متفاوت از سحر قریشی که عکاسان در حال عکس گرفتن از او هستند و او بی تفاوت با تلفن همراه خودش صحبت می نماید. جالب است که همزمانی که عکاسان مشغول عکس گرفتن هستند و حتی منتظرند که سحر قریشی تلفنش تمام گردد با دوستش پشت تلفن قرار می گذارد و صحنه را ترک می نماید و به خواهش عکاسان توجهی نمی نماید !

سحر قریشی تنها یکسو و هم هی سینما و تئاتر و تلویزیون سوی دیگر بر علیه او ! این را خودش می گوید ما نمی گوییم. می گوید هرجا خواستم برم (تئاتر، سینما ، تلویزیون و ...) یه عده با آمدن من مخالفت می نمایند. شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می نمایند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این علت می گفت که من می خواستم از تئاتر آغاز کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم. سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به خاتمه رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی نمایند.

منبع: رکنا

به "رفتار لاتی سحر قریشی با لباس منشوری اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار لاتی سحر قریشی با لباس منشوری اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید