برترین های اولین وبینار ایده شو شهری معین شدند

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از انتخاب برترین ایده های اولین وبینار ایده شو شهری با موضوع حمل و نقل هوشمند و پایدار اطلاع داد.

برترین های اولین وبینار ایده شو شهری معین شدند

مجید بیکی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار از ، با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده شو شهری با موضوع حمل و نقل هوشمند و پایدار به صورت مجازی با همکاری دانشگاه یزد، گفت: بیش از 40 ایده از سوی دانشجویان، شرکت های فنی، تخصصی و شهروندان به دبیرخانه ایده شو ارسال شد که از سوی هیئت داوران 10 ایده با اولویت اول انتخاب شد.

او اضافه نمود: از بین ده ایده منتخب پس از بحث و آنالیز سه ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

بیکی افزود: ارزیابی و آنالیز راه چاره های مناسب هوشمند سازی حمل و نقل اینوباس، طرح اپلیکیشن آموزش ترافیک برای بچه ها و نوجوانان و سامانه راهنمایی راستا برای خودرو های امدادی به عنوان سه ایده برتر، از سوی داوران انتخاب شدند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ادامه داد: این رویداد با هدف معرفی احتیاج های فناورانه شهرداری و بهره گیری از ایده های خلاقانه برای برطرف آن ها برگزار و ضمن معرفی ایده های برتر و اهداء جایزه به نفرات برگزیده از مزیت حمایت اقتصادی از سوی پیاده سازی ایده ها نیز برخوردار شدند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برترین های اولین وبینار ایده شو شهری معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین های اولین وبینار ایده شو شهری معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید