آیفون 6 اس و آیفون SE از iOS 15 پشتیبانی نخواهند کرد

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، طبق یک گزارش جدید، اپل آپدیت iOS 15 را برای آیفون SE، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس ارائه نخواهد داد. باید خاطرنشان کنیم تمام آیفون های سازگار با iOS 13، نسخه بعدی آن را دریافت کرده اند.

آیفون 6 اس و آیفون SE از iOS 15 پشتیبانی نخواهند کرد

این گزارش از طرف سایت The Verifier منتشر شده که سابقه درخشانی از لحاظ شایعات مربوط به محصولات اپل ندارد. با این وجود باید بگوییم که این سایت عدم پشتیبانی آیفون 5 اس و آیفون 6 از iOS 12 را به درستی پیش بینی کرده بود. همچنین این سایت پیش از عرضه iOS 14 گفت که تمام آیفون های سازگار با iOS 13 می توانند از نسخه بعدی آن هم بهره ببرند. در هر صورت اگر این گزارش جدید صحت داشته باشد، آیفون هایی که در ادامه می توانید نامشان را مشاهده کنید، از iOS 15 پشتیبانی خواهند کرد:

سری 2021 آیفونآیفون 12 پرو مکسآیفون 12 پرو
آیفون 12 مینیآیفون 12آیفون 11
آیفون 11 پروآیفون 11 پرو مکسآیفون XS
آیفون XS مکسآیفون XRآیفون X
آیفون 8آیفون 8 پلاسآیفون 7
آیفون 7 پلاسنسل دوم آیفون SEنسل هفتم آیپاد تاچ

گوشی های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در سپتامبر 2015 معرفی شدند و حدود یک سال بعد اپل از آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی ها مورد توجه زیادی قرار گرفتند و به همین خاطر بیش از 4 سال از پشتیبانی نرم افزاری اپل بهره برده اند.

با وجود آیفون 12 مینی و نسل دوم آیفون SE، حالا شاهد دو آیفون جدید با اندازه مشابه آیفون 6 اس هستیم. گفتنی است نسل دوم آیفون SE از همان طراحی آیفون 6 اس بهره می برد با این تفاوت مهم که در آیفون تازه نفس تراشه قدرتمند A13 مورد استفاده قرار گرفته است. آیفون 12 مینی هم با وجود اندازه کوچک تر، به لطف بهره گیری از نمایشگر کم حاشیه از صفحه نمایش بزرگ تری بهره می برد. همچنین باید به تراشه A14 موجود در این گوشی و دوربین های بهتر آن اشاره کنیم.

در رابطه با iOS 15 و ویژگی های آن هم هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است و مطابق معمول اپل به احتمال زیاد در کنفرانس WWDC 2021 از نسخه جدید iOS رونمایی خواهد کرد.

  • اندروید بهتر است یا iOS؛ تنوع بالا در مقابل به روزرسانی طولانی

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 6 اس و آیفون SE از iOS 15 پشتیبانی نخواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 6 اس و آیفون SE از iOS 15 پشتیبانی نخواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید