هوش مصنوعی

این محصول میخ آخر بر تابوت آیفون می کوبد، عکس

زومیت نوشت: اپل 15 خرداد سال جاری محصولی رونمایی می نماید که به عقیده بسیاری از تحلیلگران در سال های آینده جای آیفون را می گیرد.

9 اردیبهشت 1402

دستاوردهای علوم شناختی به نمایش در می آیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پاویون محصولات و دستآوردهای شناختی با هدف تجاری سازی و توسعه بازار کسب و کار، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا می گردد.

26 بهمن 1401

رشد هوش مصنوعی در سال 2019 فراتر از تصور خواهد بود؟

فوربس نوشت: سال گذشته قدرت هوش مصنوعی در سراسر جهان روندی رو به رشد را نشان داد و در سطح جهانی نیز کسب و کارها و دولت ها روندی مثبت را در حوزه هوش مصنوعی نشان دادند و سرمایه گذاران نیز حدود 47٪ بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کردند استفاده روزافزون از هوش...

7 دی 1401

استقبال ال جی از تحولات دیجیتال با پلتفرم اعتبارسنجی هوش مصنوعی برای قطعات خودرو

ال جی و Altair در یک همکاری مشترک الگوریتم تجزیه و تحلیل داده ای را برای شبیه سازی عملکرد و آنالیز قابلیت اطمینان قطعات خودرو توسعه دادند.

19 آبان 1401

ارائه تصاویر سه بعدی بدون احتیاج به عینک در نمایشگر های نو ایسر

ایسر اخیرا از دو مانیتور سه بعدی گیمینگ قابل حمل رونمایی نموده است. مدل اول مخصوص گیمر ها طراحی شده است و مدل دوم به عنوان یک مانیتور برای مخاطبان تجاری معرفی می گردد. هر دو محصول دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K هستند و می توانند به رایانه شخصی متصل شوند.

13 تیر 1401

شکایت از مک دونالد به علت جمع آوری صدای مشتریان

طبق یک شکایت تازه رستوران های مک دونالد سیستم شناسایی صوتی را به طور آزمایشی به کار گرفته که بدون اجازه مشتریان صدای آنها را ثبت می نماید.

1 مرداد 1400

سازمان پژوهش ها از ظرفیت پردازشی ابررایانه سیمرغ استفاده می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه مشترک این پژوهشگاه با سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران به منظور آشنایی بیشتر و گفتگو میان دو مجموعه برگزار گشت.

8 تیر 1400

تعامل با همسایگان، حلقه مفقوده توسعه صادرات منطقه ای ایران است

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

9 خرداد 1400