چند مقصد توریستی مقرون به صرفه سال 2017

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، لیستی از ارزانترین شهرهای توریستی سال 2017 به وسیله فوربس

مطمئنا تا حالا نکات زیادی راجع به اینکه چطور سفر ارزانی داشته باشید یا هزینه های سفر خود را کم کنید در مجلات مختلف و مجلات اینترنتی خوانده اید. شهرهایی در جهان هستند که بطور کلی شهرهای گرانی نیستند و در نتیجه می توان با هزینه ای کم از آنها تماشا کرد. اگر از افرادی هستید که به گردشگری علاقه زیادی دارند، و در عین حال می خواهند که با کمترین هزینه ممکن به کشورها و شهرهای زیبای جهان سفر نمایند، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا تعدادی از ارزانترین شهرهای جهان برای سفر را بشناسید:

چند مقصد توریستی مقرون به صرفه سال 2017

مزاتلان مکزیک

مزاتلان یک شهر ساحلی در استان سینالوآ و کشور مکزیک است. تمام امکانات این شهر مقرون به صرفه هستند حتی برترین غذاهای دریایی و محلی را در مزاتلان می توانید با قیمت پایین پیدا کنید. هتل های مزاتلان هم با اینکه چند ستاره هستند و برترین امکانات رفاهی را با کیفیت و سرویس دهی خوب ارائه می دهند، بسیار مقرون به صرفه هستند. شهر مزاتلان چندان شهر گردشگری شلوغی نیست و بنابراین می توانید با خیال راحت علاوه بر لذت بردن از تعطیلات با امکانات خوب و هزینه پایین، مدت زیادی را در این شهر بمانید.

آفریقای جنوبی

تا بحال نام این کشور را زیاد شنیده اید و بدون شک با شنیدن نام آفریقای جنوبی اولین چیزی که از این کشور به ذهنتان خطور می نماید، حیات وحش خارق العاده و در درجه بعدی فرهنگ خاص مردم این کشور است. اما آیا اصلا فکر می کردید که این کشور، مقصد گردشگری مقرون به صرفهی باشد؟ اگر بخواهید در این کشور هتل رزرو کنید، چندان هزینه ای برایتان ندارد. علاوه بر این حمل و نقل در این کشور مقرون به صرفه است. در فصل های low season یا فصل هایی که گردشگر ها کمتر هستند، قیمت ها حتی از این هم کمتر می شوند. بنابراین سفر در این فصول، ایده خوبی برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه است.

سن خوان پورتو ریکو

باز هم در فهرست مان یکی دیگر از کشورهای آمریکای جنوبی را داریم.

سن خوان یک منطقه گردشگری بسیار زیبا و مقرون به صرفه در کارائیب است. پیدا کردن محلی برای اقامت در سن خوان اصلا کار سختی نیست کافی است سری به هتل کازابلانکای شیک و مجهز بزنید و از قیمت مناسب اقامت در آن حسابی شگفت زده شوید. شهر سن خوان علاوه براینکه یک جای مقرون به صرفه و راحت برای گذراندن یک تعطیلات آرام است، پر از ساختمان های رنگارنگ، موزه، رستوران، و منظره ها ساحلی زیبا هم هست. خیابان های سنگفرش شده این شهر شما را یاد شهرهای اروپایی می اندازد. سفر به سن خوان قطعا برایتان مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

کرت (Crete) یونان

خیلی ها یونان را فقط با آتن و رم می شناسند اما در این کشور، جزیره بسیار زیبایی به نام کرت وجود دارد که چشم اندازهای طبیعی فوق العده ای دارد. این جزیره به غذاهای محلی خوشمزه معروف است. پس محل مناسبی برای شکم گردی است! علاوه براین به علت بحران مالی ای که در حال حاضر در یونان سایه انداخته، سفر به این کشور و جزیره کرت سفری بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه تر از هر وقت دیگری خواهد بود.

منبع: priceoftravel.com

منبع: الی گشت

به "چند مقصد توریستی مقرون به صرفه سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند مقصد توریستی مقرون به صرفه سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید