رگبار در کدام استان ها می بارد؟

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی استان های کشور رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

رگبار در کدام استان ها می بارد؟

مهر: صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (31 تیر) در برخی منطقه ها هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شرق خوزستان به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد با احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (31 تیر) در استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است، گفت: از فردا تا یکشنبه (1 تا 3 مرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در منطقه های از استان های هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا (1 مرداد) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق انتظار می رود.

به گفته ضیاییان، شنبه و یکشنبه (2 و 3 مرداد) در گیلان و برخی منطقه ها مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران با احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز و فردا در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود، بیان کرد: این شرایط روزهای شنبه و یکشنبه (2 و 3 مرداد) در سمنان، شمال شرق، شرق و بخش هایی از مرکز کشور و دوشنبه (4 مرداد) در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

ضیاییان همچنین اظهار کرد: از فردا تا یکشنبه (1 تا 3 مرداد) دمای هوا بین 4 تا 8 درجه در اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر کاهش می یابد. همچنین طی پنج روز آینده دریای عمان به ویژه منطقه ها شرقی دریا و از اواخر وقت فردا تا یکشنبه (1 تا 3 مرداد) دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (1 مرداد) صاف و در بعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 39 سانتیگراد و طی روز شنبه (2 تیر) هم صاف و در بعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در سرانجام اظهار کرد: طی امروز و فردا (31 تیر و 1 مرداد) اهواز با بالاترین دمای 47 و 46 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای بیشینه 31 و 30 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان های کشور هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "رگبار در کدام استان ها می بارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار در کدام استان ها می بارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید