خبرنگاران درگیری نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران انتظامی

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، رشت - خبرنگاران - بازی تیم های فوتبال چوکا تالش و نود ارومیه با حاشیه های خوب و بدی چون گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهرداد میناوند و درگیری نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران نیروی انتظامی همراه بود.

خبرنگاران درگیری نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران انتظامی

تیمهای فوتبال چوکا تالش و نود ارومیه عصر دوشنبه در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم چوکا تالش با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست داد.

این دیدار همانند سایر مسابقات لیگ های کشور به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار گشت و همچنین به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش، چوکایی ها در ورزشگاه سردار جنگل رشت از تیم نود ارومیه میزبانی کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش هنگام ورود به زمین مسابقه ، با در دست داشتن بنری با عکس مرحوم مهرداد میناوند، خاطره این ملی پوش اسبق کشور را گرامی داشتند.

همچنین علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش به دلیل محرومیت نمی توانست از روی نیمکت ذخیره ها تیمش را هدایت کند و به همین دلیل این مربی از روی سکوهای ورزشگاه خالی سردارجنگل رشت، نظاره گر بازی تیمش مقابل نود ارومیه بود.

تیم فوتبال نود ارومیه در این دیدار و در دقیقه 12 به گل برتری دست یافت اما شادی آنان فقط دو دقیقه به طول انجامید چون در دقیقه 14 تیم چوکا تالش پیروز به گلزنی شد تا بازی با نتیجه مساوی ادامه یابد و در نهایت نیز، چوکایی ها گل دوم را به ثمر رساندند تا در نهایت پیروز این بازی باشند.

در 10 دقیقه پایانی این مسابقه، هر دو تیم چوکا و نود ارومیه فرصت های مناسب گلزنی به دست آوردند به خصوص تیم چوکا که می توانست به سومین گل خود دست یابد اما دو واکنش متوالی دروازبان نود ارومیه باعث شد تا چوکا به گل سوم خود دست نیابد.

در آخرین دقیقه وقت های تلف شده این دیدار نیز، تیم فوتبال نود ارومیه در محوطه جریمه چوکا فرصت مناسبی داشت اما این موقعیت به هدر رفت ولی بازیکنان و کادر فنی تیم نود ارومیه معتقد به خطای پنالتی بودند.

این امر باعث شد تا در پایان این دیدار، کادر فنی و نیمکت نشینان تیم نود ارومیه به گروه داوری این دیدار اعتراض شدیدی داشته باشند که این اعتراض ها، با مداخله ماموران انتظامی همراه شد.

اما این پایان ماجرا نبود چون تعدادی از نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران انتظامی مستقر در ورزشگاه سردارجنگل رشت درگیر شدند که این درگیری ها، با حضور مسئولان برگزاری و همچنین سایر نیروهای انتظامی پایان یافت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران درگیری نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درگیری نیمکت نشینان تیم نود ارومیه با ماموران انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید