تندروان: من و تیمم تحقیر شدیم

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این که شکست امروز را هرگز فراموش نخواهد کرد، گفت: من و تیمم امروز تحقیر شدیم.

تندروان: من و تیمم تحقیر شدیم

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدارش در مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران بازنده شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

محمدرضا تندروان باخت امروز تیمش مقابل پیکان را تحقیر خواند و گفت: فکر می کنم در حال حاضر که همه چیز تمام شده دیگر صحبت کردن درباره مسائل فنی درست نباشد. تنها چیزی که در این لحظه می توانم بگویم این است که من و تیمم امروز و در این سالن تحقیر شدیم و این اتفاق هرگز از یادم نخواهد رفت. چندی پیش در این سالن روی دست بازیکنان بودم ولی فکر می کنم شاید امروز دست شان سر خورد و من و تیم مان به زمین خوردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه کرد: امروز در این سالن تحقیر شدیم ولی امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای مجموعه ارومیه رخ دهد. امروز همه کوشش مان را کردیم و نباید این اتفاق به این شکل رقم می خورد. بقیه صحبت ها را هم انشاا… به موقع خودش خواهم گفت.

وی ادامه داد: من همواره واقعیت ها را می گویم و واقع بینانه صحبت می کنم. به همان میزان که سال گذشته با قدرت حرف زدم چرا نباید امروز احساس کنم که با این شکست تحقیر شدم؟ من یک مربی ام. یک روز تحقیر می شوم و یک روز هم قرار است پرافتخار راه بروم. چیزی از ارزش کاری که انجام می دهم، کم نمی گردد. فقط امروز در بدترین شرایط زندگی هستم. مسئله ای هم نیست. حتما ریکاوری می کنم و برمی گردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تندروان: من و تیمم تحقیر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندروان: من و تیمم تحقیر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید