اقدام قهرمانانه مامور قطار، تحسین کاربران را برانگیخت

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، مامور قطار با دیدن کودکی که پس از پرت شدن از روی سکو در مقابل قطار تندرو در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود، واکنشی قهرمانانه از خود نشان داد.

اقدام قهرمانانه مامور قطار، تحسین کاربران را برانگیخت

به گزارش خبرنگار، یک مامور قطار در هند با واکنش شجاعانه خود جان یک کودک را که در معرض مرگ قرار گرفته بود نجات داد. این کودک که از روی سکوی ایستگاه به پایین سقوط نموده بود و فاصله زیادی با قطار تندرو در حال ورود به ایستگاه نداشت در آخرین لحظه توسط این مامور نجات یافت. مایور شِلکه با دیدن این صحنه بلافاصله به داخل ریل قطار دوید و این کودک را به بالای سکو منتقل کرد. این حادثه در تاریخ 17 آوریل در ایستگاه قطار وانگانی در ایالت مهاراشترا رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده واکنش قهرمانانه این مامور را به تصویر می کشد. در ابتدای ویدئو مشاهده می گردد. در حالی که این کودک به همراه مادرش روی سکو ایستاده اند ناگهان این کودک تعادل خود را از دست داده و به داخل محدوده ریل سقوط می نماید و این در حالی است که قطار تندرو در حال ورود به ایستگاه است. مامور ایستگاه با به خطر انداختن جانش وارد ریل شده و به سمت کودک می دود. این مامور سپس با در آغوش دریافت این کودک او را به روی سکو منتقل نموده و خود نیز به بالای سکو می پرد.

لازم به ذکر است؛ انتشار این ویدئو با واکنش وزارت راه آهن هند و کاربران در این کشور همراه بود و آن ها شهامت این مامور قطار در نجات جان کودک را مورد تمجید قرار دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام قهرمانانه مامور قطار، تحسین کاربران را برانگیخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام قهرمانانه مامور قطار، تحسین کاربران را برانگیخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید