استقلالی ها دقت نمایند کرونا ترمزشان را نکشد، برترین فرصت برای آبیها

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، تیم فوتبال استقلال که به طرز عجیبی تعداد زیادی از نفرات شان به کرونا مبتلا شدند تا دو بازی آنها در جام حذفی و لیگ برتر به تعویق بیفتد، روز چهارشنبه و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف طرفدار می فرایند و این در حالی است که آنها هنوز تمرینات منظم و با همه نفرات را ندارند.

استقلالی ها دقت نمایند کرونا ترمزشان را نکشد، برترین فرصت برای آبیها

اصغر طالب نسب پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با وبلاگ دیدنی ها در این خصوص گفت: استقلالی ها تا اینجای کار خوب پیش آمده اند. با اینکه به نظر من می شد از این هم بهتر نتیجه گیری کرد و امتیاز جمع آوری کرد، اما همین هم خوب است و حالا آنها می توانند با پیروزی بر طرفدار و اختلاف امتیازی نسبتاً مناسب نسبت به تعقیب نمایندگان به تعطیلات نیم فصل بفرایند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در این تیم همه چیز خوب بود اما متاسفانه کرونا بی موقع به اردوی آنها زد و تنها نگرانی من این است که کرونا و وقفه ای که در دیدارهای آبی پوشان انداخت هارمونی این تیم را بر هم بزند و نوار موفقیت های آن را قطع کند.

وی اضافه نمود: استقلالی ها و در راس آنها مجیدی باید مراقب باشند تا این وقفه و کرونا منجر به کشیده شدن ترمز آنها نگردد. بازی با طرفدار که نخستین حضور آنها در میدان است بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اگر آبی پوشان در این بازی هم پیروز شوند و فاصله 3 امتیازی شان را با تیم دوم جدول حفظ نمایند، بعد از تعطیلات با شرایط بهتری به مصاف حریفان خود می فرایند. به خصوص که مجیدی این فرصت را دارد تا با جذب بازیکنان مورد نظرش نقاط ضعف تیم را ترمیم نموده و شرایط تیمش را بهبود بخشد.

طالب نسب در مورد خروجی ها و خریدهای تازه استقلال در نیم فصل دوم گفت: بهتر است همه این موارد را به خود مجیدی بسپاریم. او نزدیک ترین فرد به تیم است که شرایط همه بازیکنان را می داند و بهتر می تواند تشخیص دهد کدام بازیکن مورد احتیاجش نیست یا به چه بازیکنی احتیاج دارد. لذا ترجیح می دهم هرگونه تصمیم گیری و اظهار نظر به او واگذار گردد. به خصوص که توانسته با القای افکارش تیم را بدون شکست در صدر نگه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلالی ها دقت نمایند کرونا ترمزشان را نکشد، برترین فرصت برای آبیها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها دقت نمایند کرونا ترمزشان را نکشد، برترین فرصت برای آبیها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید