احتمال اعلام شهرهای جدید قرمز ، محدودیت تخت های بیمارستانی در خوزستان

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری بیش از 1700 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان، گفت: بیمارستان ها برای تخت بستری دچار محدودیت هستند و با مشکلاتی روبرو هستیم بنابراین از مردم خواهش می کنیم همکاری کنند تا این شرایط را کنترل کنیم.

احتمال اعلام شهرهای جدید قرمز ، محدودیت تخت های بیمارستانی در خوزستان

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 734 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که حدود 420 نفر از این تعداد، در بخش های مراقبت ویژه تحت نظر هستند.

به گزارش وبلاگ دیدنی ها، وی افزود: به جز چهار شهری که از شرایط قرمز خارج شدند، در دیگر شهرها رعایت پروتکل های بهداشتی به اندازه کافی نیست و همکاری لازم انجام نشده است بنابراین ممکن است شرایط برخی از شهرها از نارنجی به قرمز تبدیل شود که تا ساعاتی دیگر این موضوع را ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با وجود شرایط کرونا در استان خوزستان، روز شنبه تجمعات چند هزار نفری مراسم ختم در برخی از شهرستان های استان داشتیم؛ این تجمعات در شهری بوده که تا یکی دو روز گذشته قرمز بود و به تازگی نارنجی اعلام شد. این اجتماع موجب می شود یک هفته بعد مجددا شرایط این شهر به قرمز تبدیل شود.

ابول نژادیان که در یک گفت وگوی تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: بیمارستان ها برای تخت بستری دچار محدودیت هستند و با مشکلاتی روبرو هستیم بنابراین از مردم خواهش می کنیم همکاری کنند تا این شرایط را کنترل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتمال اعلام شهرهای جدید قرمز ، محدودیت تخت های بیمارستانی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعلام شهرهای جدید قرمز ، محدودیت تخت های بیمارستانی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید